Aquest cop si que és bonic prohibir





En aquest blog i amb el poder que se m'ha otorgat, com a autora que en sóc...i amb data, 6 de Febrer de 2008...

Queda prohibit plorar sense haver après, llevar-se un dia sense saber què fer, tenir por dels records...

Queda prohibit no somriure als problemes, no lluitar pel que vols, abandonar-ho tot per por i no convertir els somnis en realitat...

Queda prohibit no intentar compendre les persones, pensar que les seves vides valen menys que la teva i no saber que cadascú té el seu camí i el seu fet...

Queda prohibit no fer la teva historia, no tenir un moment per la gent que et necessita, no compendre que el que la vida et dóna, també t'ho pot treure...

Queda prohibit no buscar la felicitat, no viure la vida amb una actitud positiva, no pensar en que podem ser millors persones...

Queda prohibit no sentir que sense tu, aquest món no seria igual

Comentaris

Anònim ha dit…
Ets una romàntica! aiiiiiiiiiiiiiiii que maca que ets!
Anònim ha dit…
aix tantes prohibicions.. jejejejeje

Plorar a vegades és inevitable noieta, però al cap d'una estona penses, perquè plores? val la pena? des del dia que vaig fer la plorarada brutal, no hi he tornat més, i sincerament em sembla que va ser la millor dormida que feia anys que no feia.. una relaxació total.. jejejeje
en fi, les coses continuen igual, i em sembla que val més no mirar enrera i mirar el futur a veure sinó ens la tornem a cardar més ;)

apala noieta que vagi molt bé l'examen de demà en el cas que no parlem ;)

Un petonàs !
Anònim ha dit…
So, you are finally coming to our "white week"...GREAT! I can't wait to see you again in Finland! Back Home sweetie, back home...or should I remind you the saying..."home is where the heart is" then maybe you should stay in Catalunia... your heart is there! ;)
As you say...ai ai ai...we have lots to talk...but as usual we will end up saying "men, fuck them all"

Talk to you soon!
Hanna
Anònim ha dit…
and by the way...write in English or Finnish but make yourself understandable...the pictures are nice but I can't figure it out with the Catalan language.
Enjoy your wkend...dance baby dance!
Hanna
Anònim ha dit…
Marrana com ha anat l'examen????



La secre
Anònim ha dit…
Estic molt happy happy...m'ha anat molt bé i això que és el que em feia més por de tots! Estic que salto per un peu! Per fi s'han acabat ja! No m'agrada gens aquesta època...la d'exàmens!
Però en general estic contenta..tot aprovat! Què més puc demanar?

Adivina on vaig ara? Divendres, 11 de la nit...mmmmmmmm...què necessito??? Què necessito??? ALCOHOL! ;) això si...amb moderació! ;)
Anònim ha dit…
Sense tu..realment, si que seria difícil...
Ets l'alegria de tots i totes!

Vilafant forever

Entrades populars d'aquest blog

WEBMIX en SYMBALOO